Zgłoszenie reklamacyjne
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o zastosowanie się do poniższych kroków:
- Należy wypełnić znajdujący się pod spodem formularz (w polu "komentarz" prosimy o zamieszczenie opisu usterki), w przypadku rezygnacji z zakupionego towaru, w polu "komentarz" prosimy podać numer konta bankowego do zwrotu gotówki.
- Wypełniony formularz prosimy wydrukować i dołączyć do odsyłanego towaru.
- W przesyłce należy także umieścić kserokopię/skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).
- Przesyłkę prosimy wysłać na adres:
Polzone Jarząbek Mariusz
ul. Nefrytowa 5
19-300 Ełk Osada
tel. 788 544 605
W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki reklamacja zostanie rozpatrzona. Nadmieniamy, iż nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.